Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 28-Jul-2008 04:16
Nadiah buat apa tuuuuuu?
Ni kisah malam tadi.Nadiah balik umah bawak menan baru.cam biasalahkan ini budak memang suka pow mommy dia..Asal keluar jalan2 tu haruslah dia bawak balik apa2 barang.Selalu menan2 dia tak sampai 1 jam dia dah boring terus campak sini sana.macam semalam dia beli superman punya bouncing ball tak sampai 1/2 jam dah hilang.punyalah mommy hangin satu badan sebab ball tu mahal tengok2 dia dah hilangkan...
berbalik pada kisah malam tadi, punyalah Nadiah excited ngan " barang baru" nih sampai2 umah terus ngadap.Punyalah syok dia ngadap sampai kol 1.30 pagi...Mommy sampai dah tahap mengantuk giler tak larat nak bukak mata dah dok melayan dia..last2 paksa gak dia tido suruh sambung esok pagi plak..dia punyalah takmo tido masuk bilik mintak tengok cartoon pulak... :-O ayoyo...ingat demam cartoon dia tu dah kebah sebab minggu sudah dia tengok cartoon sampai kol 4.30 pagi...



Antara gambar yang terlarat mommy amik...punyalah khusyuk mommy soh pandang camera pon tak dengar. :-D


© Pidgin Technologies Ltd. 2016